dissabte, 25 de febrer del 2012

ELS NETS





Si tinc ganes d'explicar les sensacions que rebem a traves dels nets, no te res a veura amb el fills, ni millor ni pitjor, és un altre sentiment que tenim a travès dels fills.
Poso alguna fotografia de alguna de les petites coses que he fet amb molt d'amor, aquesta punte de coixí de barquetes és per el llençol que va embolcallar a la Noa quan va arrib a a casa seva en el seu bressol i serà el que embolcallarà a l'Adrià quan també arribi a la seva casa
Aquesta alta fotografía és la primera coltxa que vaig fer per la Natasha és una coltxa plena de carrers amb cases i arbres ja que ella que ha vingut de tant lluny, sàpiga que jo ho sap els carrers i cases de cada membre de la seva família, hi han altres labors totes elles fetes amb goig però aquestes dues síon les mes importants ja que són les primeres de unes noves vides que creixen entre nosaltres i que ens ensenyen moltíssim.

2 comentaris:

  1. M'ha fet il·lusió ser la primera seguidora. Ànims, ja tens un entreteniment més. Ja veig que continues essent una emprenedora sense aturador. Un dia m'explicaràs que vol dir el títol del blog. Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt fàcil de trobar l'explicació del títol del meu blog sóc jo al reves + el mar, igualment un petó.

      Elimina